اعزام 90 نفر از بسیجیان بادرود نطنز به مناطق عملیاتی غرب کشور

کاشان- ایرنا- فرمانده قرارگاه اردوی راهیان نور شهرستان نطنز گفت :90 نفر از بسیجیان شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز رهسپار منطقه غرب کشور شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی هنگام بدرقه این بسیجیان اظهار کرد: رسالت کاروان‌های راهیان نور را آشنایی نسل جوان و نوجوان کشور با فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی است.
وی افزود: آشنایی نسل جوان با جوانمردی و دلاوری شهیدان در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی را ازدیگر هدفهای برگزاری این اردوهاست.
فرمانده قرارگاه اردوی راهیان نور شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان با کمک و هدایت راویان حاضر در منطقه با شرح عملیات و وصف حال شهیدان دوران دفاع مقدس از آشنامی شوند.
آقادوستی با بیان اینکه این نخستین اعزام کاروان راهیان نور شهرستان نطنز در سال 96 است، یادآوری کرد: در مرحله دوم شهریور امسال نیز کاروان دیگری از بسیجان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
امام جمعه بادرود نیز در این آئین گفت: فداکاری و جانفشانی های رزمندگان اسلام مرهون دلاوری ها و رشادتهای بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.
حجت الاسلام علیرضا قاسمی اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون رزمندگان و شهیدان والامقام به خصوص شهید راه حق مدافع حریم و ولایت شهید محسن حججی است.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد
7430/6136 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی - انتشار دهنده : عمادی



1396/05/23 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


منوي اصلي
آخرين مطالب ارسالي
آرشيو مطالب
پيوند ها
آمار سايت