اسکان بیش از ۱۵۰۰ مسافر نوروزی در مدارس نطنز

اسکان مدارس

نطنز- مدیر اداره آموزش‌ و پرورش نطنزگفت: در سه روز از ایام تعطیلات نوروزی بیش از۱۵۰۰ مسافراز ۱۰ استان کشور در مدارس نطنز پذیرش شدند.

جواد لقایی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: با توجه به وجود جاذبه های گردشگری و همچنین فرهنگ غنی شهر نطنز در تعطیلات سه روز نخست نوروز شاهد پذیرش و اسکان بیش از ۱۵۰۰ مسافر در ستاد اسکان مسافران بودیم.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نطنز افزود: مهمترین شاخصه ای که مسافران باغ شهر تاریخی نطنز را به عنوان یکی از شهرهای اسکان انتخاب می کنند وجود ابنیه های تاریخی و فرهنگ غنی مردمان شهر نطنز است.

وی همچنین  از آمادگی کامل ستاد اسکان مسافران نورزی آموزش و پرورش برای استقبال از مسافران برای ایام باقی مانده نوروزی خبر داد و تصریح کرد: با تشکیل ستاد نوروزی در آموزش و پرورش زیرساخت های لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان فراهم شده است.

لقایی زاده با اشاره به تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی، افزود: هم اکنون بیش از ۹۰ کلاس برای اسکان تجهیز و آماده سازی شده است.

وی با اشاره به تقسیم مدارس تجهیز شده به گروه های ویژه، الف و ب، گفت: ۲۰ کلاس تجهیز شده ویژه، ۳۰ کلاس گروه الف و ۴۰ کلاس  شامل گروه ب هستند.

مدیر آموزش و پرورش نطنز افزود: ستاد اسکان در دبستان مرتضایی فرد واقع در بلوار طالقانی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.



1398/01/04 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


منوي اصلي
آخرين مطالب ارسالي
آرشيو مطالب
پيوند ها
آمار سايت